Systemy Ostrzy
System ostrzy wykorzystuje wąską szczelinę do dystrybucji elektrostatycznie naładowanej jednolitej powłoki na całej powierzchni . Systemy ostrzy obejmują takie cechy konstrukcji jak technologia ostrych krawędzi , regulowana szerokość natrysku I grzany system podawania. Opatentowany L.A. Taśmy zwiększa gęstość rozpylanych cząstek w ramach naładowanej struktury znacznie bardziej niż konwencjonalne typy ostrzy . To umożliwia systemowi ostrzy L.A. uzyskanie mniejszego zużycia środka do powlekania i pracy w większym zakresie grubości powłok .
Typowy System Powlekania z Zastosowaniem Ostrzy Peabody
-
Półprzewodnikowe zasilanie wysokim napięciem ,zamontowane na kabinie w celu
zminimalizowania długości kabli przyłączeniowych .
-
Liniowy akcelerator ostrzy (L.A.) dający optimum rozproszenia oleju w warunkach
pracy.
-
Nie przewodzące podpory ostrzy.
-
Teleskopowe mocowania ostrza na górze I dole pozwalające na całkowite wysuwanie
z obudowy dla czyszczenia lub konserwacji.
-
Ruchome koryto ścieku dla górnego ostrza w celu zabezpieczenia taśmy przed
spadającymi kroplami oleju podczas postoju linii .
-
Typ zabezpieczenia "Stół" dla zabezpieczenia ostrzy przed przesunięciem na taśmę,
szczególnie podczas operacji przewlekania.
-
Dedykowane ogrzewanie ostrza w celu stałego zapewnienia temperatury optymalnej
do rozpraszania nawet wtenczas gdy linia jest zatrzymana i olej nie przepływa.
-
Trwała stalowa kabina zbudowana z płyt o grubości 12 mm .
-
Drzwi dla konserwacji na obydwóch końcach kabiny o pełnej długości z zamknięciami
bezpieczeństwa i i rynna ściekowa dla zapewnienia zatrzymania oleju wewnątrz
kabiny .
-
Zbiornik magazynowy oleju , grzany w razie konieczności , z automatycznym
sterowaniem przełączania oleju dla wielu typów olejów .
-
Precyzyjne pompy dozujące z serwomotorem w celu dokładnego dozowania oleju do
każdego ostrza.
-
Interfejs operatora (MMI) z wszystkimi koniecznymi sterowaniami I funkcjami
alarmów (zdalnie montowane w razie konieczności).
-
Główna obudowa elektryczna mieszcząca PLC (Programmable Logic Controller),serwo
motor, sterowniki, wszystkie przekaźniki, transformatory, i obwody
przeciążeniowe. Kabina dostępna w różnych standardach włączając DIN.